Moderne?

Melbourne blir sett på som en by med ny arkitektur og moderne bygninger. Det forundrer meg at det var så mye luftledninger for strøm. Her i Norden er jo strøn lagt i kabel i storbyene, vi ser lite til ledningsnettet…

Det var mange grønne lunger i byen. Positivt! Her var det et fantastisk fugleliv med eksotiske fugler du bare ser i dyrebutikker (eller Åråsen??) på våre breddegrader!

Ha en utmerket og moderne søndagskveld! Og jeg vil sitte på Lerkendal for å se Rosenborg spille mot Lillestrøm!

6 responses

  1. Enig .. men jeg hadde ikke tenkt over det om du ikke hadde nevnt det! Men det er ikke så mye virrvarr av ledninger som i Bangkok :o)

    Ikke noe «foppal» på meg. Nyter freden og roen i «sommerstuen» på Oddane, har ikke mye lyst til å reise hjem.

    Ha en fin søndagskveld!

    Irene

    april 10, 2011, kl. 17:19

  2. Jeg synes også at Sydney – og Canberra bar præg af moderne arkitektur, har du set f.eks. National Museum i Canberra?!

    april 10, 2011, kl. 19:58

  3. Går helst får tråløst jeg da:)hehe:) Liker nemlig ikke ledningsrot…

    *god kveld*

    april 10, 2011, kl. 22:36

  4. Skal si, du minner tilbake du Hans, og til en tur i Australia🙂 Kjekke bilder å se for meg også, for har jo lite peiling på hva som befinner seg på det kontinentet faktisk.
    Morsomme kontraster på disse bildene.

    Selv er jeg akkurat tilbake fra tur, minnebrikken full, og godt det varmed litt påfyll av vår.

    Kjekk ukestart til deg, innspurt før påske!!

    april 11, 2011, kl. 08:17

  5. really modern and very different!

    april 11, 2011, kl. 08:28

  6. Pia

    Det var ett märkligt byggnadssätt!
    Inte allt som är modernt som också är snyggt!
    Ha en fin dag!
    /Pia

    april 11, 2011, kl. 12:53

Legg igjen en kommentar

