Bare blåbær…

Deilige, saftige blåbær frister, – kan en be om annet? Jeg likte lyset i bildet! Bildet tåler å bli klikket på to ganger. Da ser du det i største størrelsen!

I dag, på fredda’ vil alt være «bare blåbær»! Nyt den akkurat slik du liker å nyte blåbæra di! Ha en flott fredda’!

NB! – Kjære alle bloggvenner. Det ser ut som om WordPress legger ut reklame på bloggen min. Dette er dessverre noe de kan gjøre siden tilbudet er gratis. Jeg prøver å få dette fjernet. Si gjerne i fra til meg hvis dere opplever noe rart på bloggen min!!

8 responses

  1. Härliga, goda blåbär och en vacker bild på dem. Jag har inte märkt av någon reklam på din sida…Ha en riktigt bra dag🙂

    august 19, 2011, kl. 12:22

  2. Jeg nøyer meg med å klikke en gang for å få det opp i full størrelse og da får en virkelig lyst på blåbær.

    august 19, 2011, kl. 12:38

  3. Pia

    Frestande bild på blåbären!

    Har inte sett någon reklam här.
    Ha en fin fredag!
    /Pia

    august 19, 2011, kl. 12:56

  4. Herlig med nyrørt blåbær. Flott bilde. Ha en god helg til en reklamefri blogg!!!

    august 19, 2011, kl. 17:23

  5. Blåbær er godt! Og bra for det meste:)
    Får ikke opp noe reklame til deg, enda, men noen blogger popper det opp Easy Money-reklame. Slitsomt.

    Fint blåbærbilde!
    Riktig god bærhelg:))

    august 19, 2011, kl. 18:49

  6. Fulle av antioksdanter og god for både krop og sjel🙂 Blåbær med vaniljekrem på du…, trøstes min det fikk en nå lyst på🙂

    God helg Hans

    august 20, 2011, kl. 07:50

  7. namnam, det så veldig godt ut🙂

    august 22, 2011, kl. 20:11

  8. Blåbær er utrolig godt!

    august 23, 2011, kl. 11:00

Legg igjen en kommentar

