Sand…

Dette motivet fant jeg på Solastranda. Sjø, vind og en liten bekk har nok vært med på å skape dette mønstret. Slik ble det sikkert liggende ei lita stund før «elementene» på nytt forandret på form og farge og en ny fotograf vil finne sitt motiv…

Det er gått ei uke siden Norge, – Oslo og Utøya, – opplevde katastrofen som har sjokkert hele landet! Vi vil helt sikkert snakke om før og etter 22.07.2011 nå, og i framtida, – kanskje for alltid! Hverdagslivet vil etter hvert komme tilbake til de fleste av oss og en blir opptatt av sine vante sysler. De som er hardest rammet vil nok bruke mye lenger tid!

I dag er det Olsok og det er ukeslutt. Jeg håper at dere får en fredda’ akkurat slik dere ønsker at en fredda’ skal være! Du skal vite at jeg setter STOR pris på alle besøk på fotobloggen. – Og kommentaren fra akkurat DEG setter jeg veldig stor pris på!

12 responses

  1. Det her var jo rene kunstverket. Det hadde gjort seg flott i stort format på veggen.

    juli 29, 2011, kl. 14:49

  2. Men ojoj .. så häftigt det såg ut ..det påminner om marmor🙂

    juli 29, 2011, kl. 15:43

  3. Det ble et flott bilde av mønstret i sanden. Du har tatt bilde av øyeblikket der, for som du sier vil det bli et annet ganske fort. Ha en god fredag til deg. Jeg må si likedan til deg og takke for alle tilbakemeldingen som du gir på bloggen min. Ha en kreativ helg til deg. Du spurte om det var mye bearbeiding med bildene, men jeg skarper bare opp, liker best å lage bildene med kameraet.
    Hilda

    juli 29, 2011, kl. 16:09

  4. Pia

    Din bild säger mig att det är en föränderlig värld vi lever i!
    Gäller att ta vara på varje sekund.

    Hmm, din bild påminde mig också om att mina fötter inte trampat på en sandstrand någon gång denna sommaren! *suck*

    Säger som Hilda, tack själv för dina trevliga kommentarer hos mig!
    Ha en fin fredagskväll!
    /Pia

    juli 29, 2011, kl. 17:02

  5. utrolig stiligt !
    ha en flotters helg🙂

    juli 29, 2011, kl. 18:06

  6. Ja, da var det jammen fint at jeg rakk turen innom! Flott innlegg, både tekst og bilde. Utrolig hvordan naturen skaper, og ikke minst gjenskaper sine kunstverk! Mye spennende å se bare en har øynene med seg!

    Stille og rolig kveld har. Nå har den lille regnskuren flyttet seg bort og jeg skal ut å fortsette å luke i hagen! Ha en fin Olsok!

    Ireneklem

    juli 29, 2011, kl. 18:21

  7. Naturens eget kunstverk dette😉 Knallstilig😉

    Riktig god frredda og helg😀

    juli 29, 2011, kl. 19:47

  8. Takk for besøket, hyggelige kommentarer og god fredda` til deg også🙂

    Flott skrevet tekst, gav bildet enda litt mer mening og rom til å tenke rundt.
    Likte også veldig godt bildet med speilinger et par hakk under her!

    juli 29, 2011, kl. 21:01

  9. Formasjoner en kan drømme seg helt bort i jo, som den reneste Rorschach test, men mine tanker får du altså ikke her på trykk, he he Undrer på om det er en slags rav som har festet seg i fjellet, eller forsvinner alt bare en setter sine spor der mon tro…?

    juli 30, 2011, kl. 18:41

  10. Ja, tiden leger alle sår heter det. Du er aktiv å poste tross sommeren du. Jeg rekker knapt å ta bildene, langt mindre å poste dem, hehe. Du har fine bilder over også, men dette ble min favoritt ikveld. Ha ein fin uke, Hans.

    juli 31, 2011, kl. 23:47

  11. abstract and beautiful!

    august 1, 2011, kl. 16:02

  12. Et fint abstrakt billede. Og en god tekst! Jeg ønsker dig og alle i Norge alt godt i den kommende tid🙂

    august 2, 2011, kl. 17:53

Legg igjen en kommentar

