Grønne fingre??

Hva er oppskriften på dette?? Joda, først er du uheldig med en pose karsefrø, men rydder ikke opp nøye nok. Seinere samme dag, hektisk aktivitet og litt kaffesøl havner samme sted….fredda’ og langhelg…tilbake på jobb tirsdag og vips, – bare å plukke og spise…. Kunne vel også ha laga ei historie om at ikke alle bruker dataverktøy hver dag….men-men…

Uansett, nå sitter jeg forhåpentligvis i et fly som lander på Værnes kl. 16.00, så er det strake vegen til Lerkendal og kamp der…. Joda, langhelg i mai er hektisk…

Ønsker dere alle en flott 16. mai!!

6 responses

  1. Må innrømme at det er første gang jeg har sett at det har spiret og grodd i et tastatur! Kanskje like godt at ingen setter i gang en X-ganger forstørrelse av hva som ligger nedi der, egentlig…🙂

    God fornøyelse – på Store Stå har jeg vært opptil flere ganger på 16. mai – alltid en fornøyelse. Selv for meg som egentlig ikke liker fotball!!

    mai 16, 2010, kl. 16:34

  2. ha ha ha, ja du, jag skulle behöva lite gröna fingrar här ,, både vid tangentbordet och med mina blommor..

    vi har haft regn idag, men tempen har legat på runt 20 så det har inte varit kallt🙂

    ha en skön kväll

    mai 16, 2010, kl. 21:04

  3. Artig! Vi sådde karse i tastaturet til en kollega da hun var bortreist en stund. Det ble jo veldig artig da hun kom tilbake, og hun tok spøken på strak arm🙂 (det hører med til historien at tastaturet var på vei til gjenvinning uansett).

    Nå regner jeg med du har sett kampen og blitt glad for RBKs seier? Eller var det ikke derfor du dro hit til Trondheim kanskje …? Du trodde Hønefoss skulle vinne? Ja, ja …😉

    Ønsker deg en fin 17. mai-feiring!

    mai 16, 2010, kl. 22:42

  4. Hehe, om man ikke har det så får man det med et slikt tastatur som dette🙂 Greit hvis du glemmer nisten en dag også…

    Ha en super dag i morgen Hans🙂

    mai 16, 2010, kl. 23:03

  5. Haha og jeg rødmer! Klart du er herfra, vet jo det! Men når eldre damer begynner å tulle, så er det fort gjort. Leste at du var på vei mot Værnes, og da trodde jeg «Hønefoss-supporter» tvert. Men, men … huff! Heia RBK!😀

    mai 16, 2010, kl. 23:04

  6. hehe ja jeg skulle ønske jeg hadde det ! artig illustrert!

    mai 18, 2010, kl. 22:10

Legg igjen en kommentar

