Ved lykkens portal…

Lykkens portal er et sted turistene besøker når de er i  Trondheim! Det å stå under portalen gir lykke. Da er det vel bare å ønske seg noe?!

Utsikten fra gamle bybro er flott. Herfra er det bare å knipse! Ta med kameraet og sett i gang! Hege har vist flotte bilder fra dette område tidligere denne uka. Jeg vil med mine bilder bare ønske dere alle en utmerket fredda’.  La all lykke fra «Lykkens portal» gjøre sitt til at denne helga blir akkurat slik dere ønsker at den skal være..!!

16 responses

  1. Det var vackra bilder och av dessa två kan jag inte välja någon favorit för de var lika fina båda två .. hm .. kan inte du ställa dig under där och önska något från mig🙂

    mars 5, 2010, kl. 16:01

  2. MT

    Fin «fredda» til deg med🙂

    Fine bilder får eit nydelig område.
    Lykkens portal,-ja,der skulle eg ha vore…fint at du deler virituelle ynskjer ut i bloggverda for oss som bur langt unna🙂

    mars 5, 2010, kl. 17:13

  3. Det er vakkert, med kjempe flotte farger🙂 Har vært der en gang, og skulle så ønske jeg fikk mer tid å besøke denne flotte byen når vi var der. Må nok ta en tur igjen senere.

    mars 5, 2010, kl. 17:35

  4. kirsten

    Synd du ikke fikk med mæ og Sigurd som vinke på verandaen vår da:-)

    mars 5, 2010, kl. 18:52

  5. Kjempefine bilder! Så utrolig klart vann. Gir en fin bildeeffekt med speilingen i vannet.
    Ha en trivelig fredag, og god helg!

    mars 5, 2010, kl. 20:33

  6. Nydelige bilder Hans! Lykkens Portal og Nidelva blir jeg aldri lei av å fotografere.

    Tusen takk for at du linket meg.🙂

    Ha en flott fredagskveld!

    mars 5, 2010, kl. 20:40

  7. Nydelige bilder igjen Hans, og skulle du få muligheten når du står der så ønsker jeg meg et nytt kamera :o)

    God helg!🙂

    mars 5, 2010, kl. 23:29

  8. Flott her ved Lykkens portal ja:)
    Tenkte en skikkelig tur rundt i byen i dag, men etter tidligtur til fjæra først, så forsvant det flotte lyset rundt 11.
    Så det får bli en annen gang. Ble bare noen bilder nedenfor jernbanen…
    Brupillarene under Elgeseter bru, har jeg bare mettet litt og senket lyset. Enkelt og greit.
    Ha en fin lørdag!
    🙂

    mars 6, 2010, kl. 15:39

  9. Ja, her er det vel bare å ønske seg hell og lykke på veien! Fine bilder, Hans! Jeg er veldig glad i bymiljøet 50 m fra der du sto da du tok bildet, nemlig Bakklandet. Ble veldig glad i dette området da jeg gikk turer der under en sykehusinnleggelse høsten 2008.

    Fortsatt fin helg!

    mars 6, 2010, kl. 23:13

  10. Helt underbara bilder från Trondheim. Det är verkligen en vacker stad med färgglada hus.

    Ha en bra dag

    mars 7, 2010, kl. 08:50

  11. MT

    Svinsar innom å ser etter nytt,stiller meg under lykkens portal så lenge eg🙂

    Fin søndag på deg!

    mars 7, 2010, kl. 09:00

  12. Supervakkert! Den speilblanke refleksjonen i vannet har du virkelig klart å fange og fremheve, det gir en ro å se på bildet🙂 Beautiful!

    mars 7, 2010, kl. 11:48

  13. Jeg gledet meg til å se på masse foto av blomster, som det tydelig står på hjemmesiden din.
    Jeg fant ingen?

    mars 7, 2010, kl. 17:15

  14. så vackert🙂 så bra bilder och det måste vara vackert i Trondheim, har tyvärr aldrig varit i Norge, men ser att jag nog måste göra ett besök..

    ha en skön kväll

    mars 7, 2010, kl. 18:27

  15. På vandring i samme fotspor ser jeg🙂

    mars 7, 2010, kl. 19:04

  16. Takker for alle hyggelige kommentarer! Har vært på Villmarksmesse på Melhus i helga. BioFoto vil gjerne ha flere medlemmer….

    mars 7, 2010, kl. 19:19

Legg igjen en kommentar

