Takk til alle dere……der ute!

Da skal klokka ha passert midnatt med ett minutt. En ny måned er startet og ett år er gått. I fjor fikk jeg av barna mine ei nettside og en tilhørende blogg. Jeg satte meg som mål om å nå ca 1000 besøkende i løpet 12 måneder. Dette tallet har jeg forandret på underveis. Barna mine mente 20.000 var et ok tall, -og det ble det nye målet….. Jeg har hatt utrolig mange besøkende i løpet av disse 12 månedene. I skrivende stund er det over 352.000 som har besøkt meg, -et tall som ikke var i min villeste fantasi i februar 2009. Jeg har lagt ut 390 innlegg og på et døgn har jeg hatt over 11200 besøkende. Mange legger igjen kommentarer eller stjerner til innleggene, andre gir meg kommentarer via epost. I tillegg kommer alle muntlige kommentarer. Alt dette setter jeg virkelig pris på og det gir meg både stor glede og inspirasjon til å fortsette med bildebloggen min!

Jeg feirer jubileet med å gi dere alle ei rose. Jeg kan ikke love dere en like stor aktivitet med utgivelser hver dag i framtida. Planen min er å forandre noe på nettsida og i den sammenhengen også på bloggen. Det vil ta tid å gjøre det. I tillegg vil jeg jo fortsatt fotografere så mye som mulig. Klikker du her finner du resultatet fra en jobb sist torsdag. Og, jeg lover helt sikkert at det også vil komme flere linker etter hvert som jeg får nye ting å vise dere!

En krysantimum gir jeg til alle dere som gadd å lese det jeg har skrevet nå seint denne søndagskvelden. OL er ferdig, Petter Northug fikk sin gullmedalje på 50km, Canada sin i ishockey og resten av medaljene er forhåpentligvis riktig fordelt! (hvis de ikke blir omfordelt på grunn av doping da) Men jeg gir DEG et dopingsfritt (øl eller rødvin er ikke dop i denne sammenheng) GULL for all tid DU har brukt her inne. Jeg håper at akkurat DU vil fortsette å besøke meg. Du skal vite at DET vil jeg sette veldig stor pris på.

Og, er du oppe fremdeles, – enda det er blitt så seint?? Det er jo vanlig arbeidsdag i morgen, jo! Se å kom deg til sengs med en gang !!   – Ha ei flott arbeidsuke alle sammen!!

11 responses

  1. Du skal ha en riktig stor takk for alt hva du deler med oss både i ord og bilder, kommentarer og hyggelig kommunikasjon på e-post. Det er en stor glede og følge deg og ha deg som følger på min blogg. Du er en person som jeg setter stor pris på i bloggverden, Hans. Gratulerer så mye med jubileet og dagen, måtte bloggpostene dine fortsette å strømme på i årene som kommer.

    Gratulerer så mye🙂

    mars 1, 2010, kl. 00:34

  2. Gratulerer Hans!! vi gleder oss stort på dine vegne, og ikke minst hva vi andre kan hente her inne både av inspirasjon, glede og kunnskap. Du, min helt🙂

    mars 1, 2010, kl. 06:12

  3. MT

    Go`morn
    Det var ikkje værst antall besøkande,gratulerer,-og gratulerer med eit år.Det var ei lur gåve frå dine born ,til glede for oss andre også 🙂

    …torsdagsjobben ja,…såg ut til at der var nokre menn (..og ei kvinne)som har litt av kvart og ta tak i før tippeliga-start..

    Ha ein fin dag

    mars 1, 2010, kl. 07:01

  4. MT

    …og du,-krysantymumen var nydelig

    mars 1, 2010, kl. 07:03

  5. Gratulerer så mye, Hans!!
    🙂

    mars 1, 2010, kl. 07:16

  6. vad kul att du haft så många besökare på ett år, inte konstigt egentligen, du har en bra blogg🙂

    jag hoppas du fortsätter att blogga här och visa dina bilder..

    vackra blommor bjuder du på här, det behövs i detta vita landskap🙂

    ha en skön dag

    mars 1, 2010, kl. 07:50

  7. Gratulerer så mye!!! Og vi skal også takke, for alle opplevelser og bilder du deler med oss! Veldig glad for at jeg ble kjent med bloggen din!

    Ha en flott mandag – klem fra Hege

    mars 1, 2010, kl. 08:02

  8. karoline

    Gratulerer:-D Morro! Nå ble jeg glad!

    mars 1, 2010, kl. 08:26

  9. Grattis🙂 och det är kanske inte så konstigt att det kommer in många här med de fina bilder och din text till🙂

    mars 1, 2010, kl. 09:26

  10. Det är väll självklart att man måste titta in på din blogg, när du delar med dig av sådan bra bilder och information. Jag håller med dig det är bara ca 0,5 procent som ger en kommentar. Dom flesta besökarna njuter bara av bilderna.
    Jag gratulera till jubileet och hoppas att du levererar lika härliga bilder i fortsättningen, och det vet jag att du gör.

    Lyckat till och jag tittar in med jämna mellanrum.

    mars 1, 2010, kl. 10:49

  11. Gratulerer, Hans, og ros(e) til deg for en blogg full av gode bilder og masse interessante tilleggsopplysninger🙂
    Moro at så mange er innom deg, det inspirerer sikkert til videre blogging. Gleder meg til å følge med videre🙂
    Ha en fin uke!

    mars 1, 2010, kl. 21:26

Legg igjen en kommentar

