Admiralsommerfugl – Vanessa atalanta

Admiral   Fikk besøk av en  admiral sommerfugl i hagen i dag. En sjarmerende kar som drakk begjærlig av blomstens nektar..

Admiral (1)    «Seeee hvor flott jeg er under vingene», sa den til meg!

Admiral (2)    «Jeg tar meg også godt ut i profil», sa den og fløy bort…….

Admiral (3)   for så å lande rett foran meg, på verandarekkverket. Heldigvis innenfor linsas nærgrense. «Fikk du tatt bildene dine?», sa den og hang over kanten og tittet rett inn i 300mm…..

5 responses

  1. Kan faktisk forstå navnet :-))

    september 2, 2009, kl. 17:58

  2. karoline

    En riktig så populær blomst det der!=) Dette var flotte bilder!!

    september 2, 2009, kl. 18:44

  3. De er så flotte de der, pene farger sammen, Det hender de er snille og vil være med på noen bilder 🙂 Flotte bilder du fikk tatt av den!

    -Ang freddan så kunne det ha vært det også, men da er det noe annet på lur 🙂 Ha en fin kveld Hans.

    september 2, 2009, kl. 18:45

  4. Heldiggrisen! Veldig flotte bilder…

    september 2, 2009, kl. 19:13

  5. Dette var fine bilder, av en vakker skapning! Fascinerende å se de på så nært hold 🙂

    september 3, 2009, kl. 18:10

Legg igjen en kommentar

